Ara sí, ara ja hem acabat, però abans una reflexió / comiat de l'amic Ferran:
Hem fet una passejada per les dues Can Boada, us he explicat la seva història, hem vist detalls arquitectònics molt interessants,
la seva gent i la seva cultura. Hem trobat una gran quantitat de grafits durant el nostre camí que hem anat traduint, alguns amaguen
missatges molt profunds i que d'alguna manera són un indicador del sentir de les persones d'aquest barri. Hem passat i conegut el
passatge més estret de Terrassa...etc.
He trobat una notícia de l’any 2009 de Terrassadigital.cat .
El titular: “Terrassa tindrà l’estació de Renfe de Can Boada abans del 2015”.
Així doncs, si la notícia hagués estat verídica, avui mateix, l’estació de Can Boada estaria en funcionament. Però passem pel terreny
on s’ha de construir i no hi veiem res, ni cap indici d’inici d’obres. Clar que, era l’any 2009, i la cojuntura econòmica era més favorable
que la d’avui en dia, i projectes com el de l’estació Terrassa Can Boada encara es pronosticaven com a factibles. És una llàstima que
aquest projecte estigui actualment parat i amb poques esperances de ser reemprès pròximament. El que havia de ser un projecte
esperançador per a ampliar l’oferta de transport públic de la ciutat, emmarcat al costat d’un nou complex residencial, sembla que acabarà,
com molts altres, en el calaix.
Hi per una altre banda ,Terrassa ha de fer l’esforç de recuperar amb plena dignitat la Capella del Sagrat Cor, així com la Masia Marcet,
s’hi juga ni més ni menys que el seu títol de Ciutat.
El Jaume Olivet i un servidor us agraïm que hàgiu vingut per compartir cultura amb nosaltres.
Una abraçada molt forta.
Moltes gràcies.
|